හාප් සෙන්චරියත් ගැහුවා ඈ...


ආසන්න වශයෙන් තත්පර 17,625,600 ක්. එහෙමත් නැතිනම් දින 204ක්. ඔව් මාස 6යි දින 20ක්. මගේ බ්ලොග් එක ආරම්භ වෙලා දැනට මෙච්චර කාලයක් වෙනවා. 


දවසක් නිකන් ඉන්න ගමන් හිතුනා සිංහල බ්ලොග් එකක් ලියන්න. එතකොටත් මට ඉංග්‍රීසි බ්ලොග් එකක් තිබ්බා. ඒක බලන්නේ මම විතරයි. ඉතින් නිකන් හිතුනා සිංහල බ්ලොග් එකක් ලියන්න. පළවෙනි පෝස්ට් එක ලියන්න පැය භාගයක් විතර ගියා. මොකද සිංහල යුනිකෝඩ් වලින් මම ලියන්න අරන් මාස 2ක් විතර ඇති එතකොට. දැන් නම් අවුලක් නෑ. ඉස්සරට වඩා වේගෙන් ලියන්න පුළුවන්.


මුල්ම පෝස්ට් එකටත් කවුරුත් කොමන්ට් දාලා තිබ්බේ. නෑ. කමක් නෑ මම දිගටම ලියනවා කියලා ලිව්වා. දෙවන පෝස්ට් එකටත් කවුරුවත් කොමන්ට් දැම්මේ නෑ. 


මගේ පෝස්ට් එකකට මුලින්ම් කොමන්ට් එකක් වැටුනේ කවදාද කියලා නම් හරියටම මතක නෑ. හැබැයි මුල්  පෝස්ට් 7න් එකකටනම් නෙ‍වෙයි. 


මම දිගටම ලීවා. ඔහොම කාලයක් ලියද්දී ෆේස්බුක් පේජ් එකක් පටන් ගත්තා. ඒත් එක්කම මගේ හොඳම යාළුවෙක් වෙන සනෝජ් තරංගත් බ්ලොග් එකක් පටන් ගත්තා.


මගේ බ්ලොග් එකේ මුල්ම Follower වුනේ සනෝජ්. කොහොම කොහොම හරි ටිකෙන් ටික බ්ලොග් එක ජනප්‍රිය වුනා. 


ඔය අස්සේ තමයි මටත් වැඩ වැඩි වෙන්නේ. ඉස්සර මුලින් මුලින් සතියකට එක පෝස්ට් එකක් දාපු මම මාසෙකට එක පෝස්ට් එකක් වගේ දාන්න පුරුදු වුනා. 


ඉතින් මම මේ විදියට ඇවිල්ලා තියෙන දුර හොදටම ඇති මේ කාලයට මම කරපු කියපු දේවල් එක්ක ගත්තාම. 


මේ වෙද්දී 15'000කට අධික Page views ගණනක්, බුකියෙන් 150කට වැඩි ගණනක්, Followers ලා 30කට වැඩි ගණනක්. ඉතින් මෙහෙම පිස්සු ලියන බ්ලොග් එකක මිට වඩා මේ පොඩි කාලයට යාළුවෝ එනවාද. ඔය හැම දෙනාටම ස්තූතියි. 


ඒ විතරක් නෙමෙයි. මම ඉස්සරහාට පොඩි පොඩි අළුත් වැඩ ටිකක් කරන්න බලාගෙන ඉන්නවා. ඒවා ගැන දැනගන්න බුකියේ පේජ් එකට සෙට් වෙන්න පුළුවන්. 


ඉතින් ඔන්න මගේ බ්ලොග් කෙල්ලේ 


යා සුසුභ උන් දික්!!!


0 comments via blogger:

Post a Comment